شهردار منطقه ۱۵ در جلسه راهبری امور نواحی و پیگیری پروژه‌های مقیاس ناحیه یک منطقه از تکمیل صددرصدی ۱۷ پروژه توسعه محله‌ای و اجرای ۳ پروژه احداثی در محلات شش گانه این ناحیه خبر داد گفت: این ناحیه به لحاظ تعداد پروژه، در میان نواحی هفتگانه منطقه در رتبه نخست قرار گرفت.

محمد شیری با اشاره به جغرافیا ، وسعت و بافت محلات ناحیه یک که از محلات قدیمی شهر تهران محسوب می شوند گفت: به لحاظ ویژگی خاص آن، این ناحیه از ناحیه های پرکار و سخت منطقه و حتی شهر تهران به شمار می‌آید.

او با اشاره به اینکه در سال آتی طرح نهضت آسفالت و بهسازی معابر در کوچه و نیز فرعی و گذرهای کم عرض محلات این ناحیه به اجرا درخواهد آمد افزود: موضوعات نظیر ساماندهی معتادان متجاهر و سد معبر که از دغدغه‌های شهروندان است با جدیت بیشتر در دستور کار قرار گیرد تا شاهد رضایتمندی حداکثری شهروندان باشیم.

شیری در ادامه به اهمیت و ضرورت اجرای طرح تحول ۲۰ گانه خدمت در حوزهای مختلف خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک و … اشاره کرد و گفت: بحث ایمن سازی بوستان ها به صورت ویژه در در دستور کار منطقه قرار گرفت، همچنین سایر محور های این طرح با همت مضاعف همکاران در حال اجراست و بی شک با اجرای این طرح چهره شهر تغییر محسوس خواهد یافت .

او افزود: در این راستا ۱۷ پروژه توسعه محله‌ای و من شهردارم در حوزه های مختلف در محلات ناحیه یک کمتر از ۱۰ ماه به اجرا درآمد که از جمله آن می‌توان به بهسازي پياده راه خيابان ابراهيمي، غلامی، مظاهری، بهبود روشنایی بوستان خداکرم، جداره سازی محدوده خیابان جهانیان، دیوارهای محله ولیعصر(عج)، تأمین روشنایی و آبخوری بوستان گلزار و وفا، بازسازی آبنما، تامین روشنایی و تجهیز وسایل بازی بوستان گلستان، ایجاد فضای سبز در محله مینایی، بهسازی کفپوش زمین بازی کودکان در بوستان ولیعصر(عج)، مناسب سازی ایستگاه اتوبوس خیابان طیب، سجادیه خیابان ۱۷ شهوریور، ذوالفقاری، نوسازی چمن زمین ورزشی خیابان ابراهیمی، شهدای گمنام خیابان اعظم نظامی و عزیزی اشاره کرد.

شهردار منطقه اضافه کرد: ۳ پروژه احداثی شامل احداث و بهسازي مقبره الشهدای ولیعصر(عج)، احداث خيابان ۲۰ متري شوش و بهسازي کانال خیابان ۱۷ شهريور شهرزاد نیز در حال اجرا است.

همچنین در این نشست مصوبات دور نخست بازدید میدانی از محلات و نیز پیام های سامانه نظارت همگانی و مدیریت شهری ۱۳۷+ پلاس به صورت مقایسه‌ای نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بررسی و ارزیابی شد.

جلسات راهبري امور نواحي و پيگيري پروژه هاي مقياس نواحی، با محوريت بررسي وضعيت عملكرد، امکانات و ظرفیت‌های موجود و همچنین نیازها و مشکلات محلات با حضور شهردار منطقه، معاونان اجرایی، مدیران و معتمدان محلات در نواحی هفتگانه منطقه برگزار شد و ناحیه یک ایستگاه پایانی این دوره جلسات بود.

(Visited 9 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد