شهردار منطقه ۴ تهران همزمان با اجرای طرح جداره به جداره در این منطقه گفت: با اقدامات و رسیدگی های ویژه شهر را برای نوروز۱۴۰۳ مهیا می سازیم.

علی اصغر کمالی زاده ضمن تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان و بهار ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که بسیاری از مسافران نوروزی پایتخت را برای گذران ایام عید خود در نظر می گیرند و بسیاری از شهروندان نیز تعطیلات را در شهر خود می گذرانند، تمام تلاش و همت خود را به کار می گیریم که شهری سلامت و پیراسته را برایشان مهیا سازیم.

وی ادامه داد: در این راستا طرح جداره به جداره و نگهداشت شهر با هدف فراهم نمودن محیط مناسب و زیبای زندگی شهری و رفع خواسته ها و نیازهای شهروندان در حوزه های مختلف اجرا می شود.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: طرح مذکور طرحی خدماتی است تا مدیریت شهری در کنار آن بتواند با بررسی میدانی معضلات و مشکلات شهری، برای اصلاح به موقع امور گام بردارد.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به جزییات انجام گرفته در این طرح افزود: در این راستا عملیات مختلفی همچون نظافت فضای سبز، عملیات به زراعی (علف تراشی، کندوکوب، تشتک زنی و کوددهی)، حذف کنده درختان، هرس درختان، کاشت درخت و درختچه، کاشت نشاء و فرش گل، رنگ آمیزی المان های شهری (آلاچیق، نیمکت و سطل زباله)، رنگ آمیزی وسایل بدنسازی و مرمت کفپوش در سطح نواحي ٩گانه انجام شده است.

وی ادامه داد: در این طرح توانسته ایم تا به امروز اقدامات اجرايي مختلف از جمله مرمت و تعویض علائم و تجهيزات ترافيكي، گاردريل ها و ايمن سازي و رسيدگي به ايستگاههاي حمل ونقل عمومي را اجرایی کنیم.

کمالی زاده گفت: این اقدامات اجرايي شامل ايمن سازي، آشكارسازي پدافند غيرعامل، نصب شيشه سكوريت در ايستگاه هاي مورد نياز، تعويض المان هاي مستعمل ، تابلوهاي شناسايي مسيرجداكننده ها، كسري المان هاي فاقد و تعويض تابلوي هاي شناسايي مسير، جداكننده و هشداره، استوانه ارتجاعي، نصب ضربه گير ها اعم ازكاشن و بشكه، خط كشي افقي، حريم ايستگاه هاي حمل ونقل عمومي، نصب روشنايي باكس كناري كسري شيشه ، نصب ضربه گيرها و خط كشي ها جهت روان سازي و تردد آسان شهروندان و … در حال انجام است.

شهردار منطقه ۴ در پایان خاطرنشان کرد: این طرح در تمامی حوزه های این منطقه تا پایان سال ادامه خواهد داشت و منطقه برای بهار زیبای سال آینده آراسته و آماده خواهد شد و امید می رود که رضایت خداوند و همشهریان گرامیمان حاصل شود.

(Visited 6 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد