شهردار منطقه ۴ گفت: با اقدامات شاخص و ویژه در پهناورترین منطقه پایتخت حال و هوای نوروزی به چشم خورده و عطر بهاری استشمام می شود.

  علی اصغر کمالی زاده ضمن تبریک پیشاپیش بهار قرآن، طبیعت و نوروز ۱۴۰۳ گفت: رسیدگی ویژه به شهر برای مسافران نوروزی که تهران را برای گشت و گذار انتخاب می کنند و همین طور شهروندانی که تعطیلات را در شهر خود می مانند، در حال انجام است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام گرفته برای استقبال از بهار ۱۴۰۳ گفت: پیرایش شهری، زیباسازی، نورپردازی، نصب المان ، پرچم های مناسبتی، رنگ آمیزی جداول محورهای اصلی ، المان های نوروزی از جمله تخم مرغ های رنگی و سفره هفت سین، احجام مربوطه و …. بخشی از اقدامات در حال اجراست.

شهردار منطقه ۴ رنگ آمیزی و کاربرد صحیح رنگ ها در محیط شهری را از عناصر تأثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری برشمرد و افزود: در راستای فضاسازی مناسب شهری، شستشو و رنگ‌آمیزی بیش از ۱۲۰ هزار متر طول جدول، ۳عدد پل عابر پیاده ، ۳ هزار متر طول نرده و رنگ آمیزی ۲۰ هزار متر طول المان شامل کافو و پایه تابلو در دستور کار قرار دارد، همچنین تعداد ۶۵ ایستگاه اتوبوس سطح منطقه با دو رنگ مصوب سازمان رنگ آمیزی شد.

کمالی زاده با اشاره به حال و هوای بهاری و فضای سبز و بوستان های این منطقه گفت: کاشت ۲۱۹۴۵ اصله درخت و درختچه، ۳۵۷۵ مترمربع گلکاری و فرش گل ، ۲۷۴۱۴۸۹۴۰ مترمربع نظافت فضای سبز ، ۱۶۵۰ مترمربع ترمیم و تعویض کفپوش زمین بازی از اقدامات انجام گرفته این عملیات است.

وی از ترمیم و رفع نقص مبلمان موجود در بوستانها ، ترمیم یا تعویض مبلمان شهری، ترمیم یا تعویض ست های ورزشی، رنگ آمیزی و آماده سازی آبنماهای میادین و بوستانها ، رفع نقص برجهای نوری و روشنایی بوستانها ، مرمت سرویس بهداشتی و …. در ادامه این طرح خبر داد.

کمالی زاده در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات انجام گرفته شهروندان و میهمانان نوروزی که تهران را برای سیر و سیاحت برمی گزینند بهاری زیبا و دل انگیز را در پهناورترین منطقه شهر تجربه کنند.

(Visited 45 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد