معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از عملیات اجرایی تسطیح و پاکسازی زمین‌های رها شده در این منطقه به درخواست شهروندان و به منظور زیباسازی سیما و منظر شهری خبر داد و گفت: پاکسازی ده‌ها هکتار از زمین‌های رها شده در روزهای پایانی سال جاری صورت گرفته است.

محمد حسن فصیح اظهار داشت: عملیات تسطیح اراضی بایر منطقه به شکل مداوم از سوی اداره خدمات شهری منطقه با به کارگیری خودروهای مکانیزه انجام می شود و به منظور ارتقای بهداشت محیط شهری، بهبود وضعیت بصری سطح منطقه، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، جلوگیری از دپوی زباله و نخاله صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چند دستگاه مکانیزه در اختیار اداره خدمات شهری منطقه قرار دارد و این طرح به شکل روزانه از سوی نواحی ۶ گانه به اجرا در می آید.

فصیح از تسطیح و پاکسازی زمین رها شده بلوار کوهک در محدوده ناحیه دو خبر داد و عنوان کرد: در این پاکسازی بالغ بر ۵۰۰۰متر مربع خاکبرداری و انتقال خاک و نخاله به مکان‌های مناسب دیگر انجام گرفت.

وی با بیان اینکه جمع آوری نخاله ها به صورت روزانه انجام می شود، گفت: جمع آوری نخاله ها بر اساس در خواست های شهروندان و هم بازدید های میدانی صورت گرفته است.

(Visited 9 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد