شهردار منطقه ۱۵ خبر داد: در طرح برخورد با تغییر کاربری‌های غیر قانونی اراضی ملی و کشاورزی در حریم ناحیه ۸ منطقه ۱۵، بیش از ۳ و نیم هکتار از اراضی ملی و کشاورزی آزاد سازی شد.

محمد شيری شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به طرح صيانت از حريم شهر تهران گفت: روز گذشته عمليات تخريب و بازپس گيری اراضی ملی و کشاورزی در ناحیه ۸ با حکم مقام قضايی و هماهنگی کلانتری ۱۷۷ خاورشهر، يگان حفاظت شهردار، معاونت خدمات شهری و محيط زيست و با حضور عوامل ناحيه ۸ انجام شد.

به گفته او؛ در این مرحله نسبت به تخریب ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی لپه زنک ناحیه ۸ این منطقه، شامل دیوار کشی، پی‌کنی و پی‌ریزی جهت احداث سوله اقدام و این اراضی آزاد سازی شد.

شيري با اخطار به متصرفان حريم شهر تهران افزود: در اين باره هيچ مصالحه‌ای با متخلفان نخواهيم داشت و از حق شهر و شهروندان دفاع می کنيم.

او با اعلام اينکه در روزهای پايانی سال و ايام تعطيل نوروز کنترل ساخت و ساز های غيرمجاز در حريم اين منطقه با شدت بيشتری پيگيری می‌شود، ادامه داد: عوامل نواحی دارای حريم و حريم بانان در اين ايام حضور دارند و به محض اطلاع با موضوع برخورد قانونی خواهد شد.

شهردار منطقه در پايان از حضور عوامل کلانتری و حکم به موقع دادستانی قدردانی کرد.

(Visited 14 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد