سقف واحدهای سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت پایا با مجوز سازمان بورس و رشد ۱۰۰ درصدی به دو میلیارد واحد افزایش یافت.

به دنبال استقبال بی‌نظیر سرمایه‌گذاران و پر‌شدن سقف واحدهای صندوق پایا با مجوز سازمان بورس، سقف واحدهای سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت پایا به دو میلیارد واحد افزایش یافت.
بر اساس این گزارش، حداقل بازدهی موثر سالانه این صندوق ۳۰٫۱ درصد و بالاتر از سپرده بانکی است. پرداخت سود این صندوق با سریع‌ترین رشد میان صندوق‌های درآمد ثابت به صورت روزشمار و مرکب، بدون نرخ شکست و معاف از مالیات است.

برای شروع سرمایه‌گذاری نماد “پایا” را در پنل کارگزاری ها جستجو کنید و جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره های ۸۸۲۱۱۰۱۶ یا ۸۸۶۲۷۲۹۶ تماس حاصل کنید.

مسعود شرفی مدیرعامل سبدگردان ثروت پویا در خصوص افزایش سقف واحدهای صندوق درآمد ثابت پایا، گفت: این صندوق با افزایش ۴۰۰ درصدی منابع از اول مهر ماه نسبت به سایر صندوق های درامد ثابت بیشترین رشد را ثبت کرد و با سه بار افزایش سقف طی سال جاری به دو میلیارد واحد رسید.

وی افزود: دو سوم صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت در نیمه دوم سال کوچک شدند این در حالی است که صندوق پایا با رشد ۴۰۰ درصدی منابع همراه شد. حداقل بازدهی موثر سالانه این صندوق ۳۰٫۱ درصد و روز شمار است. پیش بینی می شود در سال آینده سقف این صندوق با رشد ۴۰۰ تا ۵۰۰ درصدی منابع به ۴ تا ۵ میلیارد واحد برسد./بورس پرس

(Visited 133 times, 1 visits today)
دسته بندی: اقتصادی, بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد