شهردار منطقه ۱۲ برنامه‌ریزی متناسب با تعهدات جاری و آتی را مبنای اصلی تحول در اجرای پروژه ها دانست و بر ضرورت انجام به موقع ۳۳ پروژه تعریف شده در بودجه سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

  وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اشاره به برنامه های اجرایی در سال ۱۴۰۳ گفت: همه حوزه ها مکلف هستند برنامه ها و پروژه های خود را طبق نقشه‌ راه و با برنامه ریزی مدون پیش برده و بر کیفیت اجرای آن ها توجه لازم را مبذول کنند.

وی در این جلسه توجه همه جانبه در اجرای پروژه ها را از معاونان منطقه خواستار شد و اضافه کرد: ایجاد حساسیت و دقت در اجرای پروژه ها می تواند در بخش افزایش کیفیت بسیار کارساز و موثربوده و روند اجرای آن را سرعت بخشد.

وحید رضا انارکی محمدی ضمن پیگیری روند اجرایی پروژه های احداثی ، بر تعریف و اقدام خاص هر حوزه فرای این پروژه ها در سال جاری با توجه به موقعیت خاص منطقه تاکید کرد.

شهردار منطقه۱۲ خدمات رسانی شایسته و تلاش شبانه روزی با نگاه کارشناسی به ویژه در محلات کم برخوردار را از مهمترین محورهای پروژه های سال ۱۴۰۳ برشمرد و گفت: از برنامه ریزی های مهمی که باید برای تسریع اجرایی شدن پروژه های سال جاری مد نظر قرارگیرد لزوم انجام به موقع مطالعات و تهیه اسناد و مدارک مناقصات مرتبط با پروژه‌ها است.

و حید رضا انارکی محمدی خواستار نظارت مستمر بر حسن اجرای کمی و کیفی پروژه‌های احداثی شد و با مؤثر دانستن نقش نظارت مستمر و حضور معاونین در پروژه ها افزود: پروژه ها باید با امانت‌داری مسئولانه اجرا و مورد بهینه‌سازی قرار گیرند.

(Visited 3 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد