میز خدمت محله خاورشهر منطقه ۱۵ با حضور سید مهدی صباغ و مدیران ارشد شهری و منطقه ای برگزار شد.

 در این دیدار مردمی حجت الاسلام آقامیری عضو شورا و رییس کمیته عمران شورای شهر تهران، صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سید مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵، آمنه شب کوکا بخشدار مرکزی ری، حجت الاسلام سالمی امام جمعه خاورشهر، رییس پلیس خاوران، نمایندگان ادارات  برق، آب و فاضلاب، شورایاران محله و جمعی از ساکنان محله خاورشهر حضور داشتند.

بنابراین گزارش، این دیدار مردمی روز شنبه ۱۴ اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع نبی اکرم(ص) در محله خاورشهر برگزار شد و مسئولان حاضر ضمن ارائه گزارش هایی از اقدامات انجام شده در این محله، پاسخگوی سوالات و مشکلات مردمی شدند.

♦️شهردار منطقه ۱۵: 

ایجاد تحول و ساماندهی در محور امام رضا و ورودی شهر تهران

 سیدمهدی صباغ شهردار منطقه در این دیدار مردمی با اشاره به اینکه با حمایت شورای شهر و شهردار تهران برای اولین بار ردیف بودجه مستقلی برای محور امام رضا (ع) جهت ساماندهی گرفتیم، اظهار کرد: در سال آینده نسبت به ساماندهی ورودی تهران در محور امام رضا از لحاظ زیباسازی، نورپردازی، فضای سبز و همچنین ایجاد روشنایی بزرگراه که بسیار مهم است، تلاش خواهیم کرد تا انشاالله این محور را متحول کنیم.

صباغ در ادامه افزود: جلساتی با آب و فاضلاب استان تهران برای رفع مشکل کانال آب خاورشهر برگزار شده و با توجه به خطری که این کانال برای اهالی و مردم داشت؛ رفع خطر کانال در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیر سرپوشیده کردن کانال با هماهنگی آب منطقه ای و فرمانداری هستیم.

وی در ادامه در گفت و گو با ساکنان خاورشهر به درخواستهای آنان پاسخ داد و  گزارشی از پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات ساکنان محله خاورشهر ارائه داد.

(Visited 22 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد