معاون حمل ونقل و ترافيك شهرداری  منطقه ۴ در طرح استقبال از بهار (جداره به جداره)از رفع نقص ایستگاه های حمل و نقل عمومي خبر داد.

  علی محمد کریم پور با اعلام این خبر افزود: رسیدگی به نیازها و مطالبات شهروندان و فراهم کردن رفاه  آنها از وظایف مدیران شهری است.

وی افزود: در این راستا و در ادامه طرح جداره به جداره ايستگاه هاي اتوبوس و بي ارتي سطح منطقه نونوار شدند.

معاون شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد:  در این منطقه  ۳۵۲ مورد ايستگاه اتوبوس و بي ارتي وجود دارد که ۳۳۰ مورد آن به عنوان فیدر (ایستگاه اتوبوس )و ۲۲ مورد آن ایستگاه BRT است.

وی افزود: از تعداد ٣٥٢ مورد ايستگاه ۲۷۶ مورد آن دارای سرپناه بوده که ۲۶۰ مورد آن مربوط به ایستگاه‌های فیدر و ۱۶ مورد آن مربوط به ایستگاه بی آر تی است.

کریم پور ادامه داد: تعداد خطوط تاکسیرانی منطقه چهار ۵۱ مورد است که ۳۲ مورد آن دارای سرپناه می‌باشد و مجموع سرپناه‌های ايستگاه فیدر بی آر تی و تاکسی در سطح منطقه ۳۰۸ مورد است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ اظهار امیدواری کرد و گفت: با اجرای طرح استقبال از بهار (جداره به جداره ) در صدد هستیم تعداد پیش‌بینی شده در این طرح که بیش از ۱۰۰ مورد است را نسبت به رفع نقص سرپناه ها از جمله نصب شیشه، پلی کربنات سقف، نصب برچسب زمانبندی، نصب تابلو، خط کشی و رنگ آمیزی و روشنایی مهیا سازیم.

(Visited 6 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد